2014 Can-Am Outlander 1000 X mr

2014 Can-Am Outlander 1000 X mr

"Can-Am Outlander 1000 X mr" este unul dintre cele mai puternice ATV-uri Can-Am proiectate si produse de gigantul Bombardier. Este propulsat de un motor puternic de 976cc, V-twin, racit cu lichid, SOHC, 8 valve care aduce un output extraordinary. ATV-ul este alimentat de un rezervor de combustibil de 20.4 litri si ofera o transmisie automata CVT cu treptele high, low, park, neutral si reverse. Pentru a tine puterea in frau, ATV-ul vine dotat cu frane hidraulice cu discuri de 214mm fata/spate. Este de asemenea dotat cu roti de dimensiunea 30x9x14 inci fata si 30x9-14 inci spate. "Can-Am Outlander 1000 X mr" este dotat cu:- motor Rotax 1000 V-Twin care dezvolta o putere de 82 CP - transmisie automata CVT - magneto de 625 Wati - cutie de aer cu doua camera - rezervor de combustibil de mari dimensiuni, 20.4 litri - cadru SST G2 - suspensie spate TTI independenta - compartiment de stocare spate de 21.5 litri - rack-uri multiscop cu sistem Linq Quick-Attach Pachetul X mr aduce in plus urmatoarele dotari:- radiator repozitionat - suspensie Air Control ACS cu amortizoare FOX Air Assist - directive asistata electronic Tri-Mode Dynamic Power Steering DPS - anvelope 30 inci Gorilla Axle Silverback pe jante de 14 inci - ampatament de 1500 mm - diferential fata autoblocant Visco-Lok QE - suporturi pentru picioare - indicator de bord analog/digital - troliu Warn 3000 lbs - bull bar heavy duty fata si spate ATVROM - importator: ATV Arctic Cat, ATV Can-am Bombardier, ATV CF Moto, ATV Dinli, ATV Goes, ATV Kawasaki, ATV Linhai, ATV Suzuki, ATV TGB, ATV Yamaha.

Citeste mai mult
Linhai 600S EFI 4x4

Linhai 600S EFI 4x4

"Linhai 600S EFI 4x4" este un ATV de mari dimensiuni care, datorita functionarii sale convenabile si intuitive, echipamentelor standard abundente si atractive, ofera unul dintre cele mai bune raporturi calitate/pret din clasa sa. La un pret bun, primiti un adevarat cal de povara cu comutare electronica intre 2WD, 4WD si 4WD cu diferential blocat, suspensii independente pe toate rotile, carlig de remorcare, frane pe disc, anvelope robuste pentru rulare in conditii de munca grele, portbagaje fata si spate si bara de protectie din metal fata.Linhai 600S EFI 4x4 iese in evidenta cu o acceleratie rapida si este capabil sa depaseasca 80km/ora in timp scurt. Chiar si cu o remorca, acest ATV este suficient de puternic pentru a merge mai departe. Pantele abrupte si traseele dificile nu pun nicio problema acestui vehicul performant, care va va uimi de fiecare data cu capacitatea sa de a iesi cu bine din situatii dificile.Datorita centrului de greutate coborat, Linhai 600S EFI se comporta stabil pe drum si are o capacitate buna de a ramane stabil in viraje. De asemenea, este conceput pentru doua persoane ceea ce il face potrivit pentru o varietate de sarcini in off-road. Atunci cand conduceti pe teren accidentat, acest ATV se simte ca acasa. Datorita suspensiei independente fata si spate, gropile si denivelarile abia se vor simti pe traseu. Datorita diferentialului blocabil fata, Linhai 600S EFI 4x4 se lupta cu orice teren dificil si este de neintrecut in situatii care pe alte vehicule le-ar pune in dificultate.Linhai 600S EFI 4x4este echipat cu un motor de 600cc, cu 2 cilindri in V, cu un sistem de injectie electronica Delphi EFI, racire cu lichid, sistem variator FPC si cu sistem de transmisie performant cu treptele H, L, N si R. Dezvoltat in colaborare cu inginerii Yamaha, acest motor poate satisface pe deplin cerintele de racire pe o perioada lunga de functionare.Specificatii tehnice:- tip motor: 2 x 276cc, 4 timpi, V-twin, racit cu lichid, OHC, EFI - raport de compresie: 10.3:1 - cuplu maxim: 27 Nm/5250 RPM sau 45Nm / 5500 RPM - viteza maxima: 85 km/h - alimentare: EFI injectie electronica - aprindere: ECU electronic - cutie de viteze: CVT automata, 2WD/4WD, H, L, N si R - transmisie finala: cardan - lungime: 2150 mm - latime: 1189 mm - inaltime: 1210 mm - inaltime sa: 916 mm - garda la sol: 250 mm - suspensie fata: independenta brat dublu, amortizor de soc pe ulei - suspensie spate: independenta brat dublu, amortizor de soc pe ulei - frana fata: dublu disc hidraulica - frana spate: dublu disc hidraulica - pneuri fata: AT 25x8-12 - pneuri spate: AT 25x11-12 - capacitate portbagaj fata: 30 kg - capacitate portbagaj spate: 60 kg - capacitate rezervor de combustibil: 15 litri - greutate neta/greutate bruta: 367 / 542 kg - proiectat pentru transportul a doua persoane - echipamente: portbagaje fata si spate, lumini de ceata, jante de aluminiu, troliu electric ATVROM SPORT  - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Linhai, Kawasaki, Suzuki, TGB, Yamaha.

Citeste mai mult
TGB Blade 550 AR

TGB Blade 550 AR

ATV-ul TGB Blade 550AR poate ca nu beneficiaza de unele din rafinamentele echipamentelor mai scumpe ale modelelor americane si japoneze dar ofera specificatii impresionante, iar pentru un pret de baza de 10.000 USD reprezinta o valoare buna pentru pretul sau. Era o vreme nu demult cand singurele ATV-uri pe care le vedeati pe trasee sau la lucrari utilitare erau japoneze. Honda avea o mare parte din piata, in timp ce Yamaha, Suzuki si Kawasaki veneau tare din urma. Dar lucrurile s-au schimbat de atunci. In ultimul deceniu am vazut emergenta lui Polaris si Can-Am si acum avem de-a face cu un efort al producatorilor asiatici precum Kymco, CFMoto si TGB (TGB este un acronim pentru Taiwan Golden Bee).TGB a inceput in 1965 ca si Taiwan Vesper Company, producand diverse piese. Apoi, compania a crescut sa devina TGB, cu doua fabrici care angajeaza peste 440 de oameni si care produc ATV-uri, motociclete, motoare si transmisii. Numele mari dintre clientii TGB includ Rotax, Peugeot, Morini si Polaris. Compania are certificarile ISO 9001 si QS 900 si toate produsele sale intrunesc standardele de mediu europene si americane.Prima impresie pe care o lasa ATV-ul TGB Blade 550 AR este ca este foarte bine inchegat. Componentele din plastic se potrivesc bine, finisarea este buna, controlurile sunt bine asezate si usor de folosit iar sudurile sunt executate precis.ATV-ul vine dotat cu o gama completa de lumini precum si echipamente pentru traseu cum ar fi un claxon, indicatoare si lumini, ceea ce are un rol indicativ pe pietele de export precum tarile europene, care permit ATV-uri pe drumurile publice.Layout-ul controlurilor este conventional. Nu este nimic care sa va surprinda, in afara de franele duble, care seamana cu cele de la Yamaha. Frana dreapta activeaza discuri duble ventilate fata in timp ce frana stanga activeaza un singur disc in partea din spate.Caroseria este deschisa in partea din spate si singura observatie pe care o putem face este ca TGB ar putea sa repozitioneze discul de frana spate pentru a fi mai putin vulnerabil la patrunderea vegetatiei si a resturilor aruncate de anvelope. Pe langa asta, suporturile pentru picioare sunt incapatoare iar aparatorile ofera protectie suficienta impotriva noroiului si a resturilor de pe traseu. Protectia este sporita si de scuturile de protectie de pe bratele suspensiei si de pe partea inferioara a sasiului. Este clar ca cei de la TGB s-au gandit la toate atunci cand au proiectat protectiile pentru acest atv. O alta caracteristica utila este faptul ca admisia de aer la cutia de viteze este amplasata sus pentru a nu permite intrarea apei sau a resturilor de pe traseu.Motorul este proiectat si produs de TGB dar este bazat pe un motor Suzuki. Nu este de 550cc, ci de 503cc. Motorul este pe carburator si nu pe injectie. Usurinta mentenantei este facilitata de accesul usor la ulei si radiator. Faptul ca filtrul de aer este sub sa face ca inlocuirea sa dureze putin mai mult, dar asta nu este o mare problema.Modelul atinge o viteza maxima de 70 km/h, ceea ce este suficient pentru sarcinile utilitare la care va fi supus. Motorul este putin cam zgomotos in comparatie cu alte motoare , dar puterea si cuplul fac ca acest detaliu sa treaca neobservat. Poate urca pante abrupte si face fata oricaror sarcini cu brio.Puterea este livrata prin intermediul unei transmisii variabile continue CVT. Schimbarea vitezelor se face usor folosind maneta montata la indemana si treptele disponibile sunt L H N si R. Modul 4WD se selecteaza prin simpla apasare a unui buton pe ghidon in partea dreapta si comutarea ar trebui sa se faca atunci cand vehiculul sta pe loc. Si, in cele din urma, modelul ofera directie asistata power steering pentru a creste confortul si a reduce oboseala rider-ului.Per ansamblu, TGB Blade 550 AR este un ATV performant si capabil proiectat pentru o varietate de sarcini in medii off-road, de la treburile de pe langa gospodarie la vanatoare, pescuit, transport de marfa si chiar aplicatii in medii urbane, precum santiere sau lucrari utilitare. Datorita numeroaselor sale caracteristici de performanta, TGB Blade 550 AR este alegerea potrivita pentru orice rider in cautarea unui ATV cu care sa-si duca sarcinile la bun sfarsit. ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Citeste mai mult
Yamaha Raptor 700

Yamaha Raptor 700

Rapid, agil si aspectuos, Yamaha Raptor 700 este un ATV sport capabil proiectat pentru cei carora le place sa imbine patru roti cu terenurile accidentate. Pentru a maximiza performantele lui Raptor 700, tehnicienii Yamaha l-au echipat cu un cadru usor din otel si aluminiu, un subcardu rezistent si un brat oscilant din aluminiu.Cadrul gazduieste un motor de 686cc, racit cu lichid, in 4 timpi SOHC, cu 4 valve care transmite puterea la sol prin intermediul unei transmisii cu 5 viteze. Puterea de oprire este asigurata de frane performante pe disc. ATV-ul ruleaza pe anvelope Maxxis 21x7-10 fata si 20x10-9 spate care sunt perfect capabile sa gestioneze cu success orice tip de teren.Caracteristici esentiale:- stilul agresiv face Raptor 700 sa arate pe cat de amenintator este. Puternicul Raptor 700 este pregatit de drum chiar daca destinatia sa sunt dunele de nisip, traseele impadurite sau circuitele de curse. - este alimentat de cel mai puternic motor Raptor de pana acum – 686cc, racit cu lichid, cu injectie. Motorul produce cuplu puternic in toata gama de turatii. - putere mare si greutate redusa, o combinatie care face orice ATV sa iasa in evidenta, este standard pe Raptor 700, cu un cadru din otel si aluminiu hybrid, un subcadru performant si un brat oscilant din aluminiu care se combina pentru a produce o structura super puternica si cel mai usor ATV din clasa sa. - saua groasa si confortabila ofera confort excelent, impreuna cu pornirea electrica, marsarierul si celelalte caracteristici care ofera confort si usurinta de folosire. - multumita cursei suspensiei de 9.1 inci fata si 10.1 inci spate, nu veti simti zdruncinaturile de pe drum si veti avea lucrurile sub control. Cu combinatia de putere, manevrabilitate si suspensii performante, acest ATV este o experienta de apreciat oriunde, oricand.Specificatii tehnice:- tip motor: racit cu lichid si ventilator, 4 timpi, SOHC, 4 valve - capacitate: 686cc - alezaj x cursa 102 x 84 mm - raport de compresie: 9.2:1 - alimentare: Yamaha Fuel Injection 44mm - aprindere: 16-bit ECU - sistem de pornire: electric - transmisie: 5 viteze cu marsarier, ambreiaj multiplate - tren de rulare: 2WD, lant, ajustabil - suspensii fata: brat dublu independenta cu ajustare in 5 pozitii, cursa de 9.1 inci - suspensii spate: brat oscilant din aluminiu ajustabil, cursa de 10.1 inci - frane fata: doua discuri ventilate - frane spate: disc ventilat - anvelope fata: AT 21x7-10 - anvelope spate: AT 20 x 10-9 - lumini: doua faruri 30W si lumini spate pe LED ATVROM - importator ATV Arctic Cat, Can-Am, CFMoto, Goes, Kawasaki, Linhai, Suzuki, TGB, Yamaha.

Citeste mai mult